zondag, 22 december 2013

Uit het evangelie volgens Matteus
1, 20b-23


De engel sprak in een droom tot Jozef:
‘Jozef, zoon van David, wees niet bang je vrouw
Maria bij je te nemen, want het kind dat ze draagt
is verwekt door de Heilige Geest. Ze zal een zoon
baren. Geef Hem de naam Jezus, want Hij zal zijn volk
bevrijden van hun zonden.’


Dit alles is gebeurd opdat in vervulling zou gaan wat
bij monde van de profeet door de Heer is gezegd:
‘De maagd zal zwanger zijn en een zoon baren, en
men zal hem de naam Immanuel geven,’ wat in onze
taal betekent ‘God met ons’.

5 opmerkingen:

  1. Goede morgen wil effe terug naar gisteren naar A.N. wilt u mij dat änawim"uitleggen
    bij voorbaat dank en een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goeie morgen Giel,

      de uitleg over anawim staat zeer mooi uitgelegt door Kris in de overweging van gisteren.
      onder de rubriek "lezingen van de dag" en dan klik je op 'van Woord naar Leven' en daar vind je de dagelijkse overweging bij de lezingen van de dag.
      altijd zeer mooi en aan te raden.

      nog een fijne zondagde laatste in voorbereiding op Kerstmis

      Verwijderen
  2. Hoe mooi was het als een ieder die wij ont-moeten de ander accepteert zoals die geschapen is. In een grote Liefde zouden wij leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vaak begrijpen we niet altijd wat de Heer met ons van plan is.
    We vormen er ons eigen denken over en nemen vandaaruit bepaalde besluiten die dan meer onze eigen wil is i.p.v. die van God.
    Daarom is het altijd goed vooraleer bepaalde beslissingen te nemen het stil te maken binnen en buiten onszelf om te bidden. Zo zullen we beter kunnen horen en verstaan wat de Heer wil.
    Van Hem de kracht en genade ontvangen ons over te geven aan zijn wil die altijd liefde is en het beste met ons voor heeft.
    Zo deed ook St. Jozef; zijn “ja” is de bescherming van Gods heilsmysterie

    (zie ook blog bij 'van Woord naar Leven)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zwanger worden is niet zo moeilijk als we allemaal denken, ik was niet in staat om mijn eigen baby te hebben omdat ik al jaren getrouwd was, ik werd zo depressief omdat ik mezelf elke dag zag crashen. ik heb verschillende artsen bezocht die alleen maar wisten wat het probleem is en ik kreeg het resultaat dat ik eierstokcysten had en ik zal niet meer in staat zijn om weer een kind te krijgen, het kreeg echt contact met mij en ik ontmoette een vriend van mij met wie ik sprak over mijn problemen en ze stelde me voor aan DR. LEETU.
     Ik sprak met hem en hij moedigde me aan om me nergens zorgen over te maken dat alles in orde zou komen, ik twijfelde eerst aan DR LEETU, maar ik besloot te gaan met wat ik geloofde. Ik heb zijn product gekregen en hij heeft me uitgelegd hoe ik het moet gebruiken. Vandaag kan ik categorisch zeggen dat ik een gelukkige moeder van twee kinderen ben en dat ik nu een goed gezin heb. MIJN verhaal is niet zoals elk ander verhaal, ik heb veel van de hel doorstaan ​​en DR. LEETU heeft me opnieuw laten lachen met zijn Kruiden.
     Ik weet dat er overal ter wereld veel vrouwen op zoek zijn naar een oplossing om zwanger te worden en daarom moest ik dit verhaal van mij met jullie delen. neem contact op met DR LEETU voor uw onvruchtbaarheidsproblemen of Fibroid-behandeling op drleetu99@gmail.com of neem contact met hem op via zijn bedrijfsonderdeel op whatsApp en VIBER +2348139747402, ik hoop dat dit bericht iedereen bereikt, een mooie dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen